Zlatan Ibrahimović hvězdou marketingové kampaně automobilky Volvo Cars pro nové Volvo V90

Zdroj: Volvo Cars
Zdroj: Volvo Cars

Společnost Volvo Cars spouští marketingovou kampaň pro nové Volvo V90, na níž se bude podílet také fotbalová hvězda světového formátu Zlatan Ibrahimović.

Nová kampaň, která odstartuje 30. května, potvrzuje aktuální spekulace o navázání spolupráce bývalého útočníka fotbalového klubu Paris Saint-Germain F.C. a švédské prémiové automobilky.

Zdroj: Volvo Cars
Zdroj: Volvo Cars

„Tato kampaň je oslavou nezávislého myšlení a síly, která spočívá ve schopnosti přemýšlet jinak. Cesta Zlatana i automobilky Volvo za úspěchem nese mnoho společných znaků. Nedostali bychom se tam, kde jsme, kdybychom dělali věci stejně jako všichni ostatní,“ uvedl Anders Gustafsson, senior viceprezident společnosti Volvo Car Group pro Evropu, Střední východ a Afriku.

Automobilka Volvo Cars a Zlatan Ibrahimović spolupracovali již na nezapomenutelné marketingové kampani v roce 2014, jejíž součástí bylo video, v němž tajemný fotbalista mimo jiné loví zvěř v odlehlých švédských lesích a na pozadí recituje slova švédské národní hymny.

Reklama 1

Od svého představení začátkem letošního roku sklízí nové Volvo V90 pozitivní ohlasy z celého světa. Model vytvořený na základech nezpochybnitelné tradice ve výrobě vozů kombi, která odstartovala již před 60 lety Volvem Duett, posunuje svou estetikou, vybranými materiály a precizním zpracováním pojem „prémiové kombi“ na zcela novou úroveň, přičemž se může jako každé správné kombi pochlubit maximálně praktickým charakterem.