The Next 100 years

Zdroj: BMW Group
Zdroj: BMW Group

Stoleté výročí slaví BMW Group pod heslem „THE NEXT 100 YEARS“. Pro BMW Group byla vždy typická orientace na budoucnost a schopnost adaptovat se novým podmínkám. To platí již od roku 1916, kdy společnost vznikla, a i v budoucnosti to bude hrát významnou roli pro vytváření osobní dopravy budoucnosti. BMW Group se postupně vyvíjela z výrobce leteckých motorů na výrobce motocyklů a následně i automobilů.

Stoleté výročí slaví BMW Group pod heslem „THE NEXT 100 YEARS“. Pro BMW Group byla vždy typická orientace na budoucnost a schopnost adaptovat se novým podmínkám. To platí již od roku 1916, kdy společnost vznikla, a i v budoucnosti to bude hrát významnou roli pro vytváření osobní dopravy budoucnosti. BMW Group se postupně vyvíjela z výrobce leteckých motorů na výrobce motocyklů a následně i automobilů. V současnosti pod BMW Group patří značky BMW, MINI, BMW Motorrad a Rolls-Royce, stejně tak jako velké množství dopravních služeb a BMW Financial Services.

Během celé své historie se tato společnost zaměřovala na budoucnost, a právě tato vlastnost se silně zakořenila do její DNA. Díky tomu je přirozené, že oslava výročí sta let se primárně zaměřuje na budoucnost a sdílení vizí osobní dopravy na dvě až tři desetiletí dopředu.

Představy o tom, jak se budeme v budoucnosti přemisťovat, jsou velmi vzrušující a povzbuzující zároveň. Jaké budou sociální, ekonomické a životní podmínky? To vše zásadně ovlivní způsob dopravy. Změní se? Jaké možnosti otevírají nové technologie? Jak ovlivní naše potřeby související s automobily digitalizace a konektivita?

Reklama 1

Pro odpovědi na tyto otázky vytvořila BMW Group šest základních hypotéz dopravy budoucnosti pro následující desetiletí, které jsou založené na hlavních trendech a prognózách.

Doprava bude rozmanitá.
Nové způsoby dopravy otevřou lidem mnoho možností, jak se dostat do cíle cesty. BMW Group má za cíl formovat různé budoucí způsoby dopravy.
Konektivita bude naší druhou přirozeností.
V budoucnu bude vše propojené. BMW Group je přesvědčena, že digitalizace a digitální inteligence bude pro lidi zásadní. Je to jediný způsob, jak se trvale zvýší kvalita života.
Doprava bude šitá každému na míru.
Doprava bude stále flexibilnější a přizpůsobená individuálním požadavkům. V budoucnosti individualizovaná doprava automaticky zajistí, že lidé budou moci využít vždy oblíbený a nejvhodnější způsob dopravy. BMW Group nabídne pečlivě koordinované produkty a služby, s jejichž pomocí se tohoto cíle dosáhne.
Lidštější technologie.
Technologie budou chytřejší. BMW Group věří, že technologie lidem pomáhají pouze v případě, že se jednoduše a snadno ovládají. Vize je taková, že technologie se budou schopné učit a adaptovat se. Technologie proto budou působit méně technickým dojmem a pro lidi budou přirozenější.
Energie bez emisí.
V budoucnu bude stále více energie vznikat z obnovitelných zdrojů. BMW Group má jasnou vizi automobilů odpovědných k životnímu prostředí, a to nejen z pohledu provozu, ale také jejich vývoje, výroby a recyklace. Dlouhodobým cílem je, aby se BMW Group stalo kompletně trvale udržitelnou společností.
Rozmanitá odpovědnost.
V budoucnu bude pro nadnárodní společnosti, jako je BMW Group, stále důležitější odpovědnost k životnímu prostředí, ale současně také k lidem v přímém i nepřímém dosahu jejich aktivit. Jedním z aspektů je i skutečnost, že společnost nyní zaměstnává lidi více než 100 národností v různých světových lokacích. Tím ukazuje na svůj mezinárodní přesah, který přispívá ke zlepšování života. BMW Group v současnosti podporuje více než 200 environmentálních a sociálních projektů ve 42 zemích, v jejichž rámci spolupracuje s místními organizacemi tak, aby se zajistil maximální dopad pro budoucnost. (Pro více informací o korporátní a mezikulturní odpovědnosti BMW Group navštivte PressClub na: www.bmwgroup.com/responsibility.)
Těchto šest bodů shrnuje pohled BMW Group na budoucnost. Jsou také základem a inspirací pro návrhy vizionářských vozidel společnosti, které se veřejnosti představují v rámci oslav stoletého výročí.

Každá značka BMW Group interpretuje svoji představu budoucnosti, která odráží její vlastní hodnoty:

BMW VISION NEXT 100 ukazuje, jak bude vypadat „Čistá radost z jízdy“ budoucnosti.
MINI VISION NEXT 100 je dokonale individualizovaným a trvale dostupným způsobem osobní dopravy ve městech.
Rolls-Royce VISION NEXT 100 je příkladem na míru navrženého automobilového luxusu.
Ničím neomezenou svobodu a radost z jízdy na motocyklu budoucnosti ztělesňuje koncept BMW Motorrad VISION NEXT 100.

Reklama 2