Škoda Storyboard: startuje nová online-platforma

Zdroj: Škoda
Zdroj: Škoda

Integrovaný media portál nabízí tiskové zprávy, fotografie a videa. Zdobí ho svěží design, inovativní technika, i možnost jednoduchého využití na všech koncových zařízeních.
Spuštěním webu ŠKODA Storyboard (www.skoda-storyboard.com) zahájila značka ŠKODA novou éru vlastní internetové prezentace. Na této obsahové platformě vypráví automobilka emocionální a překvapivé příběhy ze svého světa a interaktivně je připravuje pro elektronická a sociální média. Storyboard je zároveň také media portálem značky ŠKODA.Společný komunikační kanál oblastí Komunikace a Marketingu jsou milníkem obsahové komunikační strategie a online-strategie.


Zdroj: Škoda
Zdroj: Škoda

Spuštěním webu ŠKODA Storyboard zahajuje značka novou éru vlastní prezentace na webu, zahrnující aktuální informace a zprávy, zpravodajství ze zákulisí automobilky i specifické příběhy o značce ŠKODA pro vybrané cílové skupiny čtenářů. Nechybí videa, fotogalerie, soubory ke stažení nebo zajímavé související odkazy. Tato platforma také spojuje podnikové kanály v sociálních médiích. Veškerý obsah ŠKODA Storyboard k dispozici pro další využití v médiích. Platforma se zaměřuje jak na novináře, tak i na zákazníky a fanoušky značky ŠKODA.„

Zdroj: Škoda
Zdroj: Škoda

V platformě ŠKODA Storyboard soustřeďujeme a spojujeme naše online-prezentace a oslovujeme média, ale i zákazníky a další zájemce o značku ŠKODA prostřednictvím jediného kanálu. Sledujeme tak globální trend: Naše cílové skupiny splývají. Novinář může být řidičem vozu značky ŠKODA, stejně jako se zákazník může vyjadřovat v sociálních médiích,“ říká Stefan Büscher, vedoucí Marketingu a produktu společnosti ŠKODA AUTO.

Zdroj: Škoda
Zdroj: Škoda

„ŠKODA Storyboard je dalším důležitým krokem podniku, souvisejícím s emocionalizací značky a pokračující digitalizací světa médií a komunikace,“ říká Peik v. Bestenbostel, vedoucí Komunikace společnosti ŠKODA AUTO. „Se Storyboardem sázejí oblasti Marketingu a Komunikace na společný integrovaný komunikační koncept. Naším společným cílem je optimální prezentace všech témat značky ŠKODA a efektivní využití dostupných obsahových formátů.“

Reklama 1
Zdroj: Škoda
Zdroj: Škoda

Vedle aktuálního atraktivního obsahu nabízí ŠKODA Storyboard moderní a uživatelsky přívětivé uspořádání, odpovídající novému krystalickému designovému jazyku značky. Díky pokročilému designu je možno stánku využívat na všech koncových přístrojích – od desktopu přes tablet, až po smartphone.