Škoda představila internetový hit s virální kampaní

Zdroj: Škoda
Zdroj: Škoda

Pro značku ŠKODA byl emocionální a zároveň zábavný videoklip celosvětovou virální trefou do černého. Video, které je součástí mediální kampaně u příležitosti světové premiéry nového velkého SUV ŠKODA KODIAQ dne 1. září, bylo nahráno na známou zpravodajskou a zábavnou platformu BuzzFeed na síti Facebook. Již během prvních 24 hodin klip viděl více než jeden milion lidí. Během prvních deseti dnů ŠKODA zaznamenala více než čtrnáct milionů zhlédnutí, 107 700 ,liků‘ a 4 900 komentářů. Na sociálních sítích už video sdílelo 42 000 uživatelů.
​Klip, který měl na sociálních médiích obrovský ohlas, ukazuje, jak děti ,smartphonové generace‘ objevují přírodu. V krátkých rozhovorových sekvencích děti napřed vypráví o tom, jak používají smartphony a počítače. Pak jsou konfrontovány se skutečnými zvířaty a rostlinami, které vidí, cítí a kterých se mohou dotknout. Výsledky tohoto setkání jsou velmi zábavné a nadchly už miliony lidí.

Video ,Kids Reacting To Nature‘ jsou součástí kampaně ,Reconnect‘, s níž ŠKODA připravuje uvedení nového SUV ŠKODA KODIAQ na trh. Spot ukazuje, jak lehce mohou lidé ztratit cit pro reálné věci – a jak jednoduché a současně hezké je propojit se se skutečnými a přirozenými aspekty života. Tento poznatek je také ústředním motivem kampaně ,Reconnect‘ pro model ŠKODA KODIAQ. Nové velké SUV mladoboleslavské automobilky je vozem, s nímž budou rodiny nově objevovat své okolí a s nímž se mohou nově propojit s přírodou a především mezi sebou navzájem. ŠKODA KODIAQ bude mít světovou premiéru dne 1. září 2016 v Berlíně. Na pařížském autosalonu počátkem října bude mít velké SUV výstavní autosalonovou premiéru, zahájení prodeje je plánováno na první polovinu roku 2017.

ŠKODA při marketingové komunikaci sází na emocionální poselství a silné příběhy, které do popředí staví lidské kvality značky. Tímto směrem je zaměřena i webová stránka letsreconnect.com, která vypráví působivé příběhy o tom, jak se lidé zabývají skutečně podstatnými věcmi.

Pro Stefana Büschera, vedoucího oddělení Marketing a Produkt společnosti ŠKODA AUTO, je tato forma storytellingu integrální součástí moderní komunikace značky v digitální době. „Pro značku ŠKODA je to něco zcela nového. Poprvé v rámci kampaně není středobodem komunikace přímo propagovaný vůz. Namísto toho poutáme naše cílové publikum emocionálně a hlavní poselství kampaně jsme zakotvili prostřednictvím inspirativního filmu a interaktivního obsahu,“ říká Büscher.

Reklama 1

Video s dětmi a jeho umístění na kanále BuzzFeed na síti Facebook a na webu letsreconnect.com připravila pražská pobočka agentury ,Fallon’, hlavní agentura pro celosvětovou reklamu společnosti ŠKODA AUTO.