Otevírá se fotbalový Hyundai Czech Fan Park

Zdroj: Hyundai
Zdroj: Hyundai

Ve stejný den, kdy z nošovické továrny vyjel dvoumiliontý vůz značky Hyundai, otevírá tuzemské zastoupení automobilky speciální Fan Park pro všechny fotbalové fanoušky. Ve spolupráci s Fotbalovou asociací ČR (FAČR) vyrostl v pražských Žlutých lázních prostor s možností sledování velké většiny utkání EURO 2016. Fan Park v následujícím měsíci nabídne také koncerty, gastronomické přehlídky v rámci tematických dnů a mnoho dalších atrakcí. Vstup je zdarma.

„Hyundai je již řadu let hrdým partnerem české fotbalové reprezentace a také partnerem fotbalového mistrovství Evropy EURO 2016. Jsem proto velmi rád, že můžeme být i partnerem projektu Hyundai Czech Fan Park a umožnit fotbalovým fanouškům, kteří se nevydají do Francie, užít si společně krásu fotbalu,“ říká Vladimír Vošický, generální ředitel Hyundai Motor Czech.

Poprvé v historii se tvoří oficiální fotbalová fanzóna s aktivní účastí Fotbalové asociace České republiky. „Chtěli jsme fanouškům fotbalové reprezentace poděkovat za podporu v rámci celého kvalifikačního cyklu. Právě díky nim a také národnímu týmu máme jedinečnou šanci se francouzského šampionátu zúčastnit. Věřím, že návštěvníci promění Hyundai Czech Fan Park během mistrovství ve svůj český domov a užijí si to ve Žlutých lázních naplno,“ doplnil Miroslav Pelta, předseda Fotbalové asociace České republiky.

Na své si přijdou i fanoušci hudby a jiných sportů

Reklama 1

Pokud Vás nezláká fotbal, hudební interpreti rozhodně. Iva Frühlingová, Žlutý pes, Xindl X, Michal Hrůza, Dara Rolins, Slza, Wohnout, Jelen či Yoyo Band. Duely české fotbalové reprezentace proti Chorvatsku a Turecku si „odkoučuje“ Leoš Mareš. Do role glosátora se promění i bývalý fotbalista Petr Švancara.

Zdroj: Hyundai
Zdroj: Hyundai

Součástí programu bude mimo jiné i možnost navštívit Hyundai Autosalón, kde budou vystaveny auta české produkce, modely ix20, i30 a Tucson. Fanoušci budou moci napsat své vzkazy a přání reprezentantům na Hyundai fotbalovou zeď přání. Představí se i oficiální maskot EURA 2016, se kterým bude možné pořídit fotografie. Atmosféru pozvednou Hyundai Cheerleaders  a 17. června se chystá charitativní projekt, v jehož rámci budou dražena umělecká díla za účelem podpory SOS Dětských vesniček.

Jednotlivé dny budou tematicky orientovány s ohledem na hraná utkání, a tak se návštěvníci mohou těšit hned 10. června na francouzský večer, den poté na anglický a například 20. června na slovenský večer. 17. červen bude zaměřený na korejskou kulturu a gastronomii.

Reklama 2

Více informací je k dispozici na  http://www.hyundaifanpark.cz/.

Doprovodný program bude začínat vždy tři hodiny před oficiálním zahájením utkání.