Nová pneumatika WinterContact TS 850 P získává od AutoBild sportscars ocenění “příkladná”

img_continental_wintercontact_ts_850_p_uv-onlineData
Continental WinterContact TS 850 P Zdroj: Continental

V prvním testu zimních pneumatik sezóny vyznamenala redakce časopisu AutoBild sportscars novou pneumatiku WinterContact TS 850 P od společnosti Continental nejvyšší známkou „příkladná“ (vydání 10/14). Přitom ji odborníci ocenili jako „přesvědčivou zimní pneumatiku s příkladnou kvalitou jízdy na mokré vozovce. Vynikající řízení za mokra i sucha s přesnou odezvou řízení a stabilním bočním vedením. Krátké brzdné dráhy na zasněžené a mokré vozovce. Nízký valivý odpor,“ v tomto duchu zněly souhrnně výsledky testů. Nová prémiová zimní pneumatika od společnosti Continental pro silněji motorizovaná osobní vozidla a SUV se začne prodávat na podzim a postupně doplní etablovanou pneumatiku ContiWinterContact TS 850 (14 – 17 palců) v neustále rostoucí poptávce po velkých rozměrech. “Přesvědčivý debut našeho nového zimního specialisty pro dynamicky rostoucí segment UHP – zima může přijít,” řekl tiskový mluvčí Alexander Bahlmann.

Zdroj: Continental

Redakce časopisu AutoBild sportscars testovala celkem šest modelů pneumatik evropských a asijských výrobců o rozměru 235/35 R 19, kdy testovacím vozidlem bylo BMW M 135 i. Výrobky byly přitom testovány ve 13 jednotlivých kritériích, které zohledňovaly nejen aspekty relevantní z hlediska bezpečnosti, ale i sportovní aspekty. Nová zimní pneumatika od společnosti Continental obsadila přitom jedno z předních míst jak při brzdění na sněhu a při testu na mokré vozovce, tak i v řízení za sucha.

Známkou „nelze dooručit“ ocenili odborníci jeden levný model čínské výroby. Na základě aktuálních výsledků testu dala redakce zase jednou jednoznačně přednost širším modelům zimních pneumatik. Odborníci tvrdí, že skutečnost, že jsou tyto pneumatiky lepší volbou i pro použití v zimě, bylo pro mnoho řidičů ještě stále novinkou. Avšak jejich četné výhody v oblasti lepší dynamiky v zatáčkách a v oblasti kratších brzdných drah na sněhu, jakož i na mokré i suché vozovce byly jednoduše přesvědčivé.

Zdroj: Continental