Hyundai předal oficiální vozy na fotbalové EURO a startuje druhou část kampaně

Zdroj: Hyundai
Zdroj: Hyundai

Hyundai Motor během slavnostního ceremoniálu v St. Denis v Paříži předal oficiální vozy pro fotbalové UEFA EURO 2016™. Poskytnutí vozů je součástí partnerské dohody mezi automobilkou a pořadateli mistrovství, které se koná od 10. června do 10. července 2016.

Jako oficiální partner fotbalového turnaje, který sledují milióny fotbalových fanoušků po celém světě, bude Hyundai Motor pomáhat s přepravou delegátů, personálu UEFA, rozhodčích, zástupců médií, bezpečnostních pracovníků a VIP hostů. Celkový počet 361 vozů tvoří modely Genesis, Santa Fe, Tucson a i20. Hyundai Motor má navíc na starosti označení 12 autobusů, které budou přepravovat národní reprezentace mezi stadiony.

Oficiálního předávacího ceremoniálu se zúčastnil prezident společnosti Hyundai Motor Europe Hyung Kim Cheong, prezident Hyundai Motor France Lee Kyoo Bok, ředitel marketingu UEFA Guy-Laurent Epstein, mistr Evropy z roku 1988 Ruud Gullit a další.

„Díky naší spolupráci s Hyundai Motor, která začala v roce 2000, se z evropského šampionátu stala jedna z největších sportovních událostí na světě. Stejně jako my i Hyundai se snaží být nejlepší v tom, co dělá. Je to patrné z vozového parku, který poskytl na letošní EURO. Doufám, že naše spolupráce pomůže automobilce ještě vylepšit své postavení na evropském trhu,“ uvedl Guy-Laurent Epstein.

Reklama 1

Jako oficiální partner organizace UEFA hraje Hyundai klíčovou úlohu při zajišťování vozidel pro hráče, realizační týmy a hosty. Jen během let 2014 až 2016 Hyundai poskytl evropskému fotbalu celkem 428 vozidel.

Fanoušci míří do Fan Parku. Mohou vyhrát í-dvacítku

Fanoušci mohou letos využít digitální Fan Park, který Hyundai připravil pod heslem „Real Fans First“, což vyjadřuje zaměření celé kampaně na opravdové fanoušky a na zprostředkování co nejlepších zážitků zapáleným příznivcům fotbalu. Během první poloviny kampaně od 15. dubna do 8. května navštívilo digitálního Fan Park celkem 37 tisíc fanoušků a Hyundai v tomto období rozdal 480 vstupenek na zápasy mistrovství. Druhá část kampaně je v plánu od 1. června do konce šampionátu 10. července a hlavní cenou bude pro vylosované šťastlivce model vozu i20. Více informací o Fan Parku je možné získat na internetových stránkách: euro2016.hyundai.com.

Reklama 2

Součástí kampaně je i video s názvem “Euro 2016 se blíží”, které dosáhlo již bezmála 34 milionů zhlédnutí na YouTube. Od 1. června startuje nové video s názvem „The Wait“, ve kterém jsou vykresleni fanoušci, kteří jedou ve vozidle Hyundai na zápas mistrovství, jehož začátek je připraven přesně na jejich příchod na stadion. Video je možné zhlédnout zde: https://youtu.be/GBuPeSTfBpI.

Prvního června startuje také soutěž v tipování výsledků a počtů branek, kde jsou pro účastníky připraveny rovněž zajímavé ceny. Více o soutěži zde: http://europredictor.uefa.com/.