ČPP startuje jarní kampaň se soutěží o 6 osobních vozů

CPP_4cČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) startuje novou kampaň s mottem „Když výhra, tak pořádná!“, jejíž součástí bude velká soutěž o šest osobních vozů, každý v hodnotě čtvrt milionu korun.

„Snažíme se být inovativní a každý rok chceme naše klienty něčím překvapit a potěšit. Letos mohou získat s novou pojistnou smlouvou šekovou bankovku opravňující ke slevě při sjednání některého z dalších produktů naší nabídky. Především si však mohou zasoutěžit a vyhrát jeden z šesti vozů značky Škoda,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu.

Soutěž bude probíhat od dubna do konce června. Klíčky od nového vozu může získat ten, kdo si u ČPP sjedná životní nebo neživotní pojištění s minimálním ročním pojistným 1 800 Kč, vyplní správně anketní lístek a vymyslí originální slogan. Do konce srpna vyhodnotí odborná porota ty nejlepší návrhy a výsledky zveřejní na internetových stránkách ČPP. Výherci budou kontaktováni telefonicky a v průběhu září proběhne předání cen.

Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější online podporu. Nechali jsme vyrobit také rozhlasový spot a nově využijeme reklamních ploch na telefonních kabinách, ve vagonech pražského metra a v prostorách vlakových nádraží v celé ČR,“ doplňuje Kolaříková.

Reklama 1

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, TV Maxu, Světu motorů, Sportu, Blesku, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

„Věříme, že rozšíření marketingového mixu o nové komunikační kanály pomůže efektivněji oslovit naši cílovou skupinu a podpořit naši image univerzální pojišťovny. Nabízíme klientům jedinečnou šanci. Štěstí je třeba jít naproti, a čím více pojištění si sjednají, tím větší šanci mají na výhru,“ dodává Kolaříková. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.