ContiWinterContact TS 850 získala od magazínu AutoBild výjimečné hodnocení

img_ts850_uv-onlineData
ContiWinterContact TS 850 Zdroj: Continental

Časopis AutoBild vydal pod názvem „Na sníh, který je na cestě“ nejnovější test zimních pneumatik o rozměru 225/50 R 17 (vydání 40/2014). Pneumatika ContiWinterContact TS 850 byla oceněna hodnocením „příkladná“. Odborníci testovali celkem 50 modelů pneumatik různých značek, přičemž 34 z nich nepostoupilo do druhého kola, protože vykazovaly příliš dlouhé brzdné dráhy na mokré vozovce nebo na sněhu. V komentáři k pneumatice ContiWinterContact TS 850 odborníci poznamenali: „Specialista do zimního období, který se pyšní špičkovým handlingem na mokré vozovce. Vynikající míra bezpečnosti při aquaplaningu. Krátké brzdné dráhy na zasněžených a mokrých silnicích. Vysoký kilometrový výkon a skvělý poměr cena/výkon.“ Redaktoři časopisu AutoBild v testu studovali celkem 16 charakteristik zimních pneumatik. Mezi ně patřily například jízda na sněhu, na mokré a suché vozovce, jakož i poměr mezi kvalitou a cenou, kde bylo zkonstatováno, že „kvalitní výkon má zkrátka svoji cenu“.

Mezi 16 finalistů s dobrým brzdným výkonem na sněhu a mokré vozovce se probojovaly i modely Semperit Speed-Grip 2, Uniroyal MS plus 77 a Barum Polaris 3 z portfolia značky Continental. 30 pneumatik s brzdnými drahami 40,5img_logo_autobild_ts_850_2014_de-onlineData metrů a více zastavilo při testu brzdění na mokré vozovce z rychlosti 80 km/h nejméně o jednu délku vozidla dále než prémiové výrobky, jako je model ContiWinterContact TS 850 (36,1 m). Zimní pneumatika s nejhoršími brzdnými charakteristikami zastavila až po 52,7 metrech, což je více než délka tří vozidel.

Informace týkají se technologií zimních pneumatik a jejich servisu naleznete zde na našem videoportálu .

V Německu jsou zimní pneumatiky povinné „v zimních podmínkách“, proto odborníci doporučují jízdu na těchto specialistech do zimního období od října do Velikonoc. Vhodné zimní pneumatiky nejsou označeny pouze značkou M+S (pro sníh a rozbředlý sníh), ale rovněž symbolem sněhové vločky, kterou mohou výrobci umisťovat pouze na výrobky, jež uspěly v příslušných testech.

Reklama 1
Zdroj: Continental