Bezpečně pod víčkem…

Zdroj: Nissan
Zdroj: Nissan

Zjistěte, proč držáky nápojů ve vozech Nissan ochrání cenný obsah za každé situace. Nissan odhalil další tajemství důkladného testování při vývoji svých nových crossoverů. A jediné, co při těchto testech uniklo, jsou informace.

Držáky nápojů se staly nedílnou součástí každé kabiny. Technici společnosti Nissan proto usilovně pracují na tom, aby držáky bez problémů pojmuly termo hrnky, láhve s nápoji i plechovky a především je udržely ve svislé poloze.

V rámci úsilí o zajištění kvality pro zákazníky využívají dokonce sadu testovacích hrnků. Díky práci s více než 40 nádobami všech tvarů a velikostí je možné eliminovat riziko, že cestující polije horká káva či lepivé nealkoholické nápoje nebo že nápoje potřísní čalounění vozu.

„Podle našeho výzkumu existují v různých zemích velké rozdíly co do oblíbených hrnků, plechovek a lahví. Proto testujeme více než 40 různých kousků, abychom uspokojili všechny zákazníky,“ říká Russell Davies z technického oddělení zaměřeného na zákazníky v rámci Technického centra Nissan Europe v britském Cranfieldu. „Držák nápojů možná považujete za samozřejmost. Když ale nefunguje, jak by měl, postřehnete to až příliš rychle!“

Reklama 1
Zdroj: Nissan
Zdroj: Nissan

Hodnocení držáků na nápoje není jen statickým procesem probíhajícím v klidu dílny. Nissan se s hrnky vydává i na zkušební okruh, kde nová vozidla zajíždějí bezpočet kol. Pozornost věnovaná detailům je zcela klíčová a přísný testovací postup je zárukou kvalitních výsledků. Všechny vozy jdou během jízdy až na hranu smyku při zrychlení, brzdění a zatáčení, aby se zjistilo, zda držák obstojí.

„Je úžasné, do jakých podrobností zacházíme u něčeho tak triviálního,“ vysvětluje Russell. „Při pohledu na tvar a obrysy držáků nápojů v modelu Juke zjistíte, jak se jejich šířka mění s hloubkou. Ať už tedy preferujete jakýkoli hrnek, máte jistotu, že do držáku pevně zapadne. Nebude v něm poskakovat a nepřevrhne se.“

Russell se spolu s prodejním týmem neustále snaží sledovat nové trendy v oblasti úložných prostorů. Zatímco třeba mobilní telefony se nedávno znovu začaly zvětšovat, plechovky se s růstem obliby energetických nápojů zužují. Společnost Nissan se na tento problém zaměřila mezi prvními a ve spolupráci s designérskými partnery se snaží svá řešení v oblasti úložných prostorů v interiéru dále zdokonalovat.

Reklama 2